Digitale teknologier

Digitale teknologier

mandag den 27. januar 2014

Præsentation af mig selv

Som en del af vores opgave inden vi starter på modulet skulle vi på skolen online møderum/værktøj m.m. lave en præsentation på bloggen derinde. Den skal i selvfølgelig ikke snydes for, så har kopieret teksten derinde og ligger den nedenunder :)

Jeg er født i Sønderborg (1986), og har i mine 27 år boet lidt over det hele. Randers, Dybbøl, Fjelby, Gråsten, Horsens også Sønderborg (samt et par andre små byer). Det meste af min barndom var i Fjelby, indtil mine forældre blev skilt og min mor flyttede til Gråsten.
Herefter boede jeg i Gråsten, tog en studentereksamen på Aabenraa Gymnasium & HF (matematik) i 2005, og flyttede i 2006 til Horsens, hvor jeg senere hen tog min uddannelse som produktionsteknolog. Efter dette flyttede jeg retur til 2009, og endte så på mit nuværende arbejde ved EUC Syd i Sønderborg. Har haft mange fritids og fuldtidsstillinger frem til dette, og vil ikke kede jer med dem alle ;)
Lige nu bor jeg i Sønderborg, og har en kæreste der er bosat i Kolding. Dette ændres muligvis inden for den nærmeste fremtid ;) Ellers går min fritid med fitness, meditation, gospelkor, lidt frivilligt arbejde for en organisation der hedder Ventilen (www.ventilen.dk) og selvfølgelig kæresten/venner/familie.
Jeg elsker at rejse, fejrede nytår i New York 2012/2013 og i september gik turen så til Indien hvor jeg nød roen og kulturen oppe i himalayabjergene.
Jeg arbejder, som der kan ses på deltagerlisten, ved EUC Syd. Startede for 4 år siden som faglærer på uddannelsen Teknisk Designer, men har det sidste 1½ år arbejdet (og været med til opstarten) vores centrale planlægningsafdeling. Her står jeg for at planlægge skemaer for adressen i Sønderborg i samarbejde med underviserne. Som en del af ansættelsen skulle jeg tage denne PD uddannelse, men har på alle moduler nydt de input og den undervisning jeg har fået. Så selv om jeg skal være her, så vil jeg også gerne være her J
Jeg ser frem til at få gode input til hvordan man kan bruge de digitale teknologier i undervisningen. Noget som man på EUC Syd også gerne vil bruge mere, specielt på henblik med ”den digitale erhvervsskole”. Jeg ser frem til at møde jer (igen for manges vedkommende J).
 
Varme hilsner
Christina
Billede af Christina Lausen Photo license: Some rights reserved

Creative Commons licens

Ingen kommentarer:

Send en kommentar