Digitale teknologier

Digitale teknologier

onsdag den 19. februar 2014

Creative commons og flickr

Prøvede lige at lege lidt med wordle, så jeg kunne få et fedt billede der kunne bruges på min blog. Jeg anbefaler at man laver sin wordle, tager et screenshot og gemmer billedet. Der er ingen smart måde at finde din wordle på bagefter, tro mig, jeg lærte af bitter erfaring første gang.

Jeg gemte herefter min wordle som et billede. Dette billede har jeg herefter lagt på flickr, og for første gang, sat rettigheder på billedet!! Det er ganske nemt, og noget man burde tænke over hver gang.

I kan se billedet her, og klikker i på "Some rights reserved" nedenunder kan i se hvad mine rettigheder er:
 
 


Billede fra ChristinaLausen på Flickr Photo license: Some rights reserved


Creative Commons licens

Ingen kommentarer:

Send en kommentar