Digitale teknologier

Digitale teknologier

mandag den 17. februar 2014

Flickr

Lige en lille test, har leget lidt med at se på indlejringen af fotos. Først ved at oprette en Flickr-konto, lagt fotoet derinde, og nu skal vi så have det herind :)


Fik lagt HTML linket ind, som i kan se ovenover.

V arbejder lige nu med Web 2.0 i undervisningen, og jeg tror at jeg vil prøve at lave et oplæg en af dagene om dette, der er mange interessante ting i dette.

Tror også mit fokus kommer til at være på enten en wiki eller et af de sociale medier. Efter at have arbejdet i grupper om sociale medier har jeg fået lidt blod på tanden til at undersøge specielt Twitter nærmere. Jeg fandt mange interessante muligheder, så dette vil jeg også lave et oplæg om.

I bund og grund kunne jeg godt finde på at lave nogle oplæg hvor jeg tester forskellige medier/teknologier, på den måde får jeg indsigt i lidt forskelligt, og gennem det arbejde finder jeg måske noget som jeg vil uddybe er samt bruge til eksamen.

Så nu tager vi undervisningen i morgen, og derfra vil jeg dykke mere i de forskellige ting!

Creative Commons licens

2 kommentarer:

  1. Hej Christina!

    Jeg glæder mig rigtig meget til at se hvad du kommer frem til ift. anvendelsen af twitter i undervisningen. Jeg er nemlig selv for fantasiløs til at se det anvendt konstruktivt... :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så må vi håbe jeg kan komme på noget godt :)

      Slet