Digitale teknologier

Digitale teknologier

mandag den 3. februar 2014

Hvordan skal det gribes an?

Jeg har gjort mig mange tanker om min blog. Hvordan den skal bruges, da opgave på mit PD også er at lave et eportfolio.
Er tanken så at bloggen her skal være ren professionel, laves som skulle den bruge til undervisning, eller bruger vi den som et eksperiment? hvor vi prøver teknologier at, bloggen inklusiv.

Har gjort mig lidt tanker om hvilke digitale teknologier jeg vil kaste mig over, da det som udgangspunkt må være det første jeg gør. Og får at holde mig indenfor den digitale verden har jeg lavet en prezi for også kort at afprøve dette værktøj.





Håber at kunne starte op på mine eksperimenter, og ideer efter undervisningen i morgen.

Creative Commons licens

Ingen kommentarer:

Send en kommentar